Med Geomatic kan din virksomhed bruge data bedre
Geomatic er et nordisk data- og analysehus, som har sit speciale i data science og data management. De hjælper virksomheder med at udvælge de rette data, at finde trends og få indsigt, som kan give dem bedre muligheder for at træffe gode beslutninger og lægge gode strategier. Geomatic kan hjælpe en hvilken som helst organisation uanset størrelse og erfaring, og om dens arbejde er internationalt eller lokalt. Data har stor betydning for alle virksomheder. Derfor ønsker Geomatic at hjælpe dem med at indsamle data og med at strukturere, blende og analysere disse. De hjælper således din virksomhed med at gøre sine processer datadrevne. Den viden, virksomheder kan få fra data, kan gøre det muligt for dem at træffe bedre beslutninger om vækst og at lægge gode strategier, der er baseret på data. Datahuset har mulighed for at blende virksomheders data med eksterne tredjepartsdata, hvorfor man kan få et større overblik gennem samarbejdet med dem. Dermed bliver det nemmere at træffe vigtige beslutninger og at facilitere innovation i sin virksomhed. Geomatic er en fantastisk samarbejdspartner for virksomheder, som kunne bruge hjælp til dataindsamling, -behandling, -operationalisering og -analyse.
Derfor er samarbejde med Geomatic gavnligt for virksomheder
Geomatic hjælper virksomheder med at skabe et fantastisk datagrundlag, hvori deres beslutningsprocesser kan tage udgangspunkt. Med gode data kan virksomheder træffe informerede beslutninger og lægge gode strategier. Man kan holde øje med, hvorvidt ens virksomhed er sund, og man kan stoppe negative mønstre, inden de forårsager virksomheden skade. Desuden kan man måle effektiviteten af de løsninger, man vælger, og de strategier, man lægger. Ved at kende til problemers rødder kan man effektivt finde løsninger på dem. Med et godt datagrundlag kan man desuden bakke op om de fremgangsmåder, man vælger. Med gode data kan man også udnytte sine ressourcer optimalt og være innovative.
Geomatic – brancher og touch-points
Hos Geomatic kan virksomheder i alle brancher få hjælp til data. Der er nemlig store fordele ved at arbejde strategisk med data indenfor alle brancher. På Geomatics hjemmeside kan du finde en liste over brancher, som de oftest samarbejder med, og de touch-points, som de særligt understøtter i disse brancher. De otte brancher, som de oftest arbejder sammen med, er bureau, ejendom, forsikring, bank og finans, forsyning, NGO, retail og tele. Indenfor hver branche har datahuset en række touch-points, som er særligt vigtige at have fokus på. På hjemmesiden kan du finde disse touch-points til hver af de otte brancher. Geomatic kan selvfølgelig også hjælpe virksomheder, som befinder sig i en branche, der ikke er på listen.